2014. november 26., szerda

Water spotted I NATC 3. forduló

Ez a forduló több újratervezési szakaszon ment keresztül nálam, de harmadikra végül sikerült vállalható eredményt összehoznom. Azért megmutatom a kezdeti próbálkozást is :)



Sajnos a hétvégék mindig olyan gyorsan elrepülnek, hogy mire észbekapok, addigra már nincs elég világos a nappali fényes fotózáshoz. A hálószobában sikerült kialakítani egy kis "fotósarkot", egyelőre úgy veszem észre egészen jól szuperál, ettől függetlenül minden képválogatásnál nagyon hiányolom azt a nappali fényt.

Szóval időben nekiláttam ennek a fordulónak, gondoltam megspékelem egy ombre-alappal, hogy azt is kipróbálhassam végre. A Golden Rose Rich color sorozatból használtam a lilámat és egy menta-színt, amivel sikerült is még alapszín nélkül is jól fedő és látványos ombrét applikálnom a körmökre. Aztán - mivel sötét lakkból nincs nagy választékom - a Zoya Jam-et próbáltam terelgetni a víz színén egy sminkfixálóval buborékosra, nem volt egyszerű, de nagy nehezen csak összehoztam a bal kezemre valót. És akkor esett le a tantusz, hogy a lila a lilával bizony kevéssé életképes, így szinte beleolvadt az alap Golden Rose-ba.

 Háttérben a "bűnösök": 2 Golden Rose Rich Color és Zoya Jam

Aztán igazából annyira nem is tetszett, úgyhogy hivatalból kattintottam párat, de éreztem hogy itt még nem ért véget a történet.

Jó, annyira azért nem lett rossz, ez a kép egész vállalható :)

Másnap már a tisztességes ombréig sem jutottam el, mivel alap nélkül próbáltam feltenni a menta Golden Rose-t a szerényebb képességű Flormar Princess Castle-jével, és gyakorlatilag semmi nem látszódott a második réteg után sem. Mivel nem vagyok az a 'feladós' típus, így a következő délutánomat rááldozva, mégtöbb videót megnézve bizony nekiálltam harmadszorra is.
Alaplakk, két réteg Princess Castle, ombre kétszer (már 5 rétegnél járunk!), Zoya Jam waterspotted és két réteg fedőlakk (összesen 8!!) - de az eredmény magáért beszél. Mental note magamnak, hogy be kell szereznem a Seche Vite-t, mert ez a kis csoffadt Essence top coat csúful elkente a szép indamintákat.  (A maradék letakarítását az ujjakról nem kívánom senkinek:)






Sajnos a jobb kezem nem lett ilyen csinos, de itt azért akad néhány amit szívesen mutogatok. :P

Felhasznált lakkok:

  • Essence - Studio Nails  24/7
  • Flormar Beauty Toys - Princess Castle
  • Golden Rose - Rich Color 65 (menta)
  • Golden Rose - Rich Color 104 (lila)
  • Zoya - Jam
  • Essence - Quick dry topcoat



2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! :)
    Tipp: én vazelinnel szoktam bekenni a a bőrömet az ilyen "koszolós" technikák előtt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) azt mindig lefelejtem a bevásárlólistámról... pedig régóta szeretnék venni. nem kenődik rá a körömre? én attól félek, hogy rámegy, és nem tudok miatta rendesen lakkozni...

      Törlés