2015. szeptember 9., szerda

Powder Perfect - Another Time and Place x Pet'la Plates - Flake No More

Egy őrült nyár után ismét van kicsit több időm blogolni, így remélhetőleg lassanként felveszem a fonalat itt is. Mostanában több kedvem van megkomponált lakkozásokat készíteni, így készült az alábbi - engem leginkább az old-fashioned varázslójelmezekre emlékeztet a mintákkal és a színekkel.


Alapként a Powder Perfect márka Another Time and Place liláját használtam. Ez egy ragyogó mélylila lakk hideg ragyogással és csillámmal megszórva, napfényben pedig elő-előbukkan egy kis holózás is, éppen csak annyi, hogy feldobja ezt a csodás árnyalatot. Az első két kép természetes napfényben készült, a harmadik lámpák alatt, így el tudtam kapni azt az enyhe szivárvány ragyogást, amit az eldugott holórészek okoznak. Csodás lakk - egy baja van, nagyon gyorsan kopik az amúgy szép logó az üvegről...

Visszafogott ragyogás napfényben
 
 Hopp, egy kis elkapott szivárvány


Mivel mindenképpen szerettem volna valami extrával feldobni, így az (amúgy téli) Pet'la Flake no more lemezhez nyúltam, amiről különböző mintákat variálva a Mundo de Unas arany nyomdalakkjával nyomdáztam fel. És a képekből látszik is, hogy miért nem szeretem ezt a Mundo-t: túlságosan szétterül, és valahogy lepuhítja a minta szép körvonalait. Kicsit összefolyik, és pont azt a kecsességét veszti el, ami miatt egyébként annyira szeretem ezt a lemezt. Emiatt a három különböző minta szinte ugyanolyannak tűnik, pedig a lemezen _eléggé_ különböznek. Szóval... szóljatok ha akadna egy Barry M Gold foil lakkotok eladó! ;)


Ami érdekes még ebben a kombóban, hogy az arany nyomdával a hideg ragyogásból melegfényűre váltott a lila - bár sajnos nagyon el is bújik a szétfolyt arany mögött (élőben sokkal rosszabb mint a képeken).


Nektek van bevált vagy éppen nagy csalódás nyomdalakkotok, esetleg színkombinációtok?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a Powder Perfect lakk! Amíg nincs Barry M lakkod, nekem ezek az arany lakkok is beváltak nyomdázásra: China Glaze Goldie but Goddie, Moyra holographic arany, Color Club Cherubic és +1 A-England Virgin Queen, ami nem kimondottan arany, inkább bronzos hatású, viszont nyomdázni tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszi a tippeket! mostanában nem fogok túl sok új lakkot beszerezni, viszont a Moyra pl. elég jó árban van, úgyhogy azt mindenképp lecsekkolom:) Sötéten is szépen látszik vajon?

      Törlés