2014. december 9., kedd

Galaxy Nails I NATC 4. forduló

Lassú munkához idő kell, ugye... szóval már régóta nézegettem a galaxisos körömfestéseket, először csak érdeklődéssel, aztán egyre erősebb vággyal, hogy én is szeretnék ilyet! Soha jobb alkalom, mint ez, hát belevágtam.



Készletileg erre voltam a legkevésbé felkészülve, hiszen míg az eddigieket kb. bármilyen színek kombinációval meg lehetett festeni, itt azért csak akadt egy-két 'irányszín'. Amik persze nekem némileg foghíjasan álltak rendelkezésre - így elkezdtem az alapkészlettel, de csak nem bírtam ki hogy másnap a Naillandbe ugorva ne egészítsem ki egy két darabbal a kollekciót. Mázlimra épp a Seche Vite restore idején jártam arra, úgyhogy le is csaphattam rá egyből. Ezért egyébként kicsit igazságtalan hogy ez a lakkozás a kedvencem az eddigiek közül, hiszen a Seche sok szinttel magasabbra emeli a gyors száradás fogalmát, és az első ezzel készített lakk teljesen más élmény mint az eddigiek.

Alapnak az Essence egy mágnesezhető fémes kékesfekete lakkját használtam, ami egyébként várakozásaimmal ellentétben meglepően jól használható, szépen terül, és jól fed (magamtól biztosan nem vettem volna meg, de milyen kár lett volna! így örülök hogy végül a Joy napon csak megpörgettem azt a kereket). A kis tépkedett szivacsdarabkákkal erre nyomkodtam rá a az új szerzemény Flormal Jelly Look Pure Milkjét, ill. a Golden Rose fekete-feketéjét. Leheletnyi menta-szín (Golden Rose), lilás duokróm (Colour Alike 535) és rózsaszín pelyhes krémszín (Picture Polish Douceur) került rá, távolabbi csillagmező hatásért pedig egy egészen kevés kék Lovely Baltic Sand-et is rápacsmagoltam (csak az utolsó két ujjamra, akkor jutott eszembe :)
 

Próbáltam pöttyözni és csillagot rajzolni a kis pontozómmal (BornPrettyStore-os), de valahogy túlzottan kiugrott a háttérből, így egy kis plusz fekete rásegítéssel tettem távolabbi hatásúvá.


Sajnálom hogy nem tudtam igazán elkapni a hangulatát - még a fényképezőgépem fókusza is beleveszett a végtelen univerzumba :)



 
Egyébként nagyon élveztem elkészíteni ezeket a körmöket, így szomorúan tapasztaltam, hogy két nap után elkezdtek lepattogni. A Seche Vite-nek pedig nem lehetek eléggé hálás, hogy megóvta az 'alkotást', és rendkívül gyorsan megszárította a művet, így nem kellett rettegve aludnom... (ó, ez kicsit Oscar díjátadós lett, sebaj:)


3 megjegyzés:

  1. Szerintem a Seche Vite miatt kezdett pattogni :/ Sajnos ez a mellékhatása a gyorsszárításnak, nálam átlag 2 napig tartanak ki szépen a manikűrök SV-vel :(
    Szép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó.. hát, semmi se lehet tökéletes. Én mondjuk az Essence alaplakkra gyanakodtam, mert már egy nappal korábban felkentem. Még tesztelem tovább, bár most a fedőrétegemet összeráncosította (vagy csak én voltam túl türelmetlen:)

      Köszönöm! :)

      Törlés