2015. február 4., szerda

Pure By Pixibox I Krémnapló I.


Elég vegyes tapasztalataim vannak a Pixiboxokkal és a Pixibagekkel, de úgy döntöttem adok még egy esélyt a lányoknak, így kíváncsian rendeltem meg az ígéret szerint natúrkozmetikumokkal telepakolt dobozkát.


A csomagból ezúttal kihagyták a szokásos elegáns fehér dobozkát, a termékeket egy halom forgácsba ágyazták be (gondolom a fölösleges plusz papírfelhasználás elkerülése jegyében), jópofának jópofa, de mit csinálok ennyi forgáccsal? A korábbi dobozokban tartom a körömlakkjaimat, és mivel mostanában igen nagy iramban nő a gyűjtemény, kicsit sajnálom hogy nincs potenciális új tárolóm nekik.
Az ígéret szerint 3 teljes kiszerelésű és három utazó méretű terméket kapunk a 4.490 Ft-os árért, amelyek ez alkalommal a téli bőrproblémák leküzdésében nyújtanak segítséget. Lássuk mik ezek:

1. Greenland Pure & White Testradír, 200 ml (teljes kiszerelés)

  • Elegáns, igényes csomagolás (nagyon tetszik a dizájn!)
  • Felpattintható, pumpás jellegű adagolás - higiénikus, de nem túl kényelmes, tartok tőle hogy a szemcsék eldugíthatják később
  • Gyapotvirág és fehér lótusz illattal - szerintem nem túl finom, de ez ugye ízlés kérdése, nem túl erős vagy zavaró egyébként
  • Apró kristálycukor méretű radírszemcsék - pont jó, de még mindig nem veri az én kis Petipo de Patapo radíromat (annak kisebbek a szemcséi de sűrűbb, massza jellegű)

2. Greenland Milky Testápoló, 100 ml (teljes kiszerelés)

  • A másik Greenland termékhez hasonló dizájn, nekem nagyon bejövős
  • Pumpás kiszerelés - ez viszont praktikus és ügyes, jól lehet vele adagolni
  • Kókusztej és lime illattal - főleg a kókusz érvényesül, de nem az az aromás műkókusz, hanem olyan igazi, és elég sokáig meg is marad a bőrön
  • Könnyű krémállag, gyorsan beszívódik nyom nélkül, a hidratáló hatása viszont még tesztelés alatt - kifejezetten száraz és érzékeny bőrre ajánlják egyébként, úgyhogy magasan a léc
 

3. Calena kézkrém bio argánolajjal, 50 ml (teljes kiszerelés)

  • Sajnos az én példányom kissé már megviselt állapotban ért el hozzám, így ezért sem tetszik annyira
  • Ugyanúgy pumpás kiszerelés, piros pont! Bár első alkalommal vagy tízszer benyomtam mire jött valami, de azóta jól működik
  • Intenzíven gránátalma illatú, ez szerencsére hamar mérséklődik
  • Elképesztően gyorsan beszívódik, nagyjából tíz másodperccel a felvitelt követően már fogdoshattam a kütyüimet bűntudat nélkül, ez egy kézkrémnél szerintem nagyon nagy előny
  • Az összetevők 95%-a minősített bio gazdálkodásból származik, a márka egyébként azt állítja magáról, hogy az összetevők 100%-ban természetes és 30-60%-ban bio gazdálkodásból származnak

4. Berber Beauty Anticellulit masszázs- és fürdőolaj, 10 ml (minta)

  • Számomra ő a doboz feketebáránya. A csomagolás nehezen olvasható, igénytelennek hat
  • Érdekes kávés-koffeines illata van, nem mondhatnám hogy masszázsra ösztönzőleg hat
  • Kapunk a dobozzal egy 1000 Ft-os kupont a teljes kiszerelésű termék megvásárlásához, bár szerintem én ezt sem fogom elhasználni

 5. Lavera "Mindentudó" All-round Creme, 25 ml (minta)

  • Praktikus strapabíró 'táskábadobós' kiszerelés, engem a Nivea hasonló kerek kiszerelésére emlékeztet, de ez ugye natúr, vegán termék
  • Kicsit köptető, kicsit citromos illatú, kellemes, szolid
  • Sárgás színű és közepes sűrűségű, szerencsére hamar beszívódós ez is
  • Őszintén kíváncsi leszek rá hogy hosszabb távon mi "minden"-t tud

6. Yamuna Shea Vajas Testvaj, 50 ml (minta)

  • Mostanában keltette fel az érdeklődésemet ez a márka a sminktermékeivel, tetszik a letisztult, egyszerű de igényes csomagolása - és ez az 50 ml minta mérethez képest szerintem egészen nagy mennyiség
  • Natúr shea illatú, parányi púderes beütéssel, kedvelem nagyon
  • Ő a doboz igazi "nehézbombázója", masszív, sűrű krém, mégis gyorsan beszívódik - szuper!

Összességében ez az eddigi tapasztalatimhoz képest egy pozitív csalódás a Pixiboxok világából, eddig ugyanis mindig úgy éreztem, hogy az ár-érték arány nem volt egyensúlyban, itt viszont szerintem egy egészen erős csomagot sikerült összerakni, úgyhogy kíváncsian várom hogy tényleg olyan jók lesznek-e!

Ti oda szoktatok figyelni arra hogy a vásárolt kozmetikai termékek, krémek vegán/bio/állatkísérlet-mentesek legyenek?

Köszönöm hogy elolvastad a posztomat!
Reni/Milendoria

1 megjegyzés:

  1. Az egyáltalán nem érdekel, hogy egy termék natúr-e, az viszont szempont, hogy lehetőleg állatkísérlet-mentesek legyenek. Van egy csomó nem CF cuccom is, nem vagyok szent, de ha van választási lehetőségem, akkor akár egy picit többet is költök vagy a nehezebb beszerzést is vállalom - bizonyos határokon belül.

    VálaszTörlés