2014. december 26., péntek

Stained Glass I NATC 6. forduló

Ez a forduló sok fejtörést okozott nekem, mert noha hamar találtam nekem nagyon tetsző inspirációkat, a színvilág sehogy sem akart megszületni a fejemben. Először egy fekete alapon kékes verzióban gondolkoztam, de valahogy nem állt össze a végére, el is mosta a fedőlakk, így kénytelen voltam újra nekiállni. Egy nap pihentetés után viszont végre kiötöltem valamit, amit többé-kevésbé sikerült is megvalósítani.

Alapnak a Pinkhiéna Flórától vásárolt Barry M matt vaníliáját használtam, az 'üvegcserepekhez' pedig az általam annyira kedvelt lila-rózsaszín árnyalataimért nyúltam - Picture Polish Grace, Colour Alike 535-ös, Zoya Jem, Golden Rose 104-es valamint a kakukktojás A-England Love is Enough.
 
A méltánytalanul elhanyagolt Zoya Jem, ami elsőre sötétlilának tűnik, aztán felkenés közben millió csillámot szór, aztán csillámos sötétlilára szárad (surprise!)

A többi körmömre Barry M 530-as Diamond Glitterje került, a Westend Naillendből a tesztert hoztam el féláron, és meg kell hagyni, teljesen belezúgtam. Többféle méretű csillámokat tartalmaz, ezüst alapon multiglitteres, tökéletes kiegészítője a hópelyhes-télies lakkozásnak. Ráadásul most akciós, aki szereti az ilyet, érdemes lecsapni rá :)

Na de képek a stained glassról!
 


Az elkészítésénél Born Pretty Store-os csíkocskákat használtam a vonalak kitakarására, majd egy szintén tőlük rendelt pontozó segítségével vittem fel a rózsaszínes-lilás árnyalatokat. Ezután (még melegében) lehuzigáltam a csíkokat és Seche Vite-el zártam a lakkozást.




Egyébként eredetileg egy kardpengét szerettem volna megjeleníteni a köröm közepén, ez inkább stilizáltan sikerült.

Köszönöm Biának a lehetőséget, én nagyon élveztem a kihívást, és sok érdekes technikával ismerkedtem meg :) Várom a következőt!

1 megjegyzés:

  1. Hú, ez nagyon tetszik :) Jó a színválasztás, és különlegessé teszi, hogy nem fekete a kontúr :)

    VálaszTörlés